Mitt andra rum

Jag visade ju flera bilder på rummet hos papput förra veckan, nu är det mammavecka så tänkte visa rummet här så ni får se närmare på det också, även fast ni som följt mig redan sett det 10000 gånger ;) Här hos mamma är inte rummet riktigt klart, garderoberna ska bytas ut (enligt mig iaf), väggarna ska målas och en halv vägg ska tapetseras. Fast vi flyttar snart så vi kanske väntar.. Meeeeen vad tycker ni då käraste, vilket rum är eran favorit - mamma/pappa? :D Klicka HÄR för att se hur det ser ut hos papput.
Kommentarer
Postat av: Min åsikt

rummet hos din pappa var jättefint! Hos din mamma var det också fint men hos din pappa #drömrum

2013-03-25 @ 18:44:12

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0