Satans bra söndag!

Rubriken talar, söndagen har varit jäkligt bra med tanke på att det är just söndag.. Eller jag gillar söndagar rätt mycket sen jag började träna på mornarna. Det finns faktiskt inget som slår känslan när man är sådär eeeeextremt nöjd med sig själv och hästen efter ett hårt trim :D Idag red jag på världens minsta lilla ponny kändes de som, haha, och då menar jag ponny. Envis som jag vet inte vad och man fick kämpa som tusan för att sitta still i sadeln vilket kändes konstigt för mig som i vanliga fall har en rätt så stadig sits. Men jag gav mig inte tills hon gav sig och då började det gå riktigt fint. DRÖMPASS till 100 % den här gången. Åh!
 
Nuuuuu ska jag ta tag i allt det man måste göra på en söndag, exempelvis bloggen haha. Så här får ni lite bilder:
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0