Svar på vanliga frågor

Jag har fått mycket frågor på den senaste tiden vilket verkligen är skitkul, meeeeen jag hinner ju inte svara på alla var för sig jämt.. Så jag tänkte att jag tar upp de vanligaste frågorna här nu, och nästa gång ni undrar något är det bara klicka in på kategorin "Svar på tal" så hittar ni svaren där. Hoppas det blir bra :) 
 
"Kan du inte göra en sminkvideo/ visa sminket du änvänder?"
Svar: Åh vad ni tjatar om dessa sminkvideos och annat. What's the point? Sminkvideo är jag fast besluten vid att inte göra, sminkar mig så enkelt att jag tror att tillomed en nyfödd bebis skulle kunna göra det, bara den hade förmågan att röra sig på samma sätt. Haha.. Men absolut kan jag visa upp vad jag änvänder för smink och förklara lite enklare i ett inlägg nångång!
 
"Har du egen häst?"
Svar: Nej. Men eftersom jag bor ute på landet, på en bondgård, så finns det hästar här. Jag får hålla på med de så mycket jag vill så det känns nästan som så. Brukar rida hos grannen också, islandshästar dårå. Det är det bästa enligt mig  Sen rider jag lektion för en jätteduktig ridlärare på söndagar också. Ska berätta mer om mitt hästliv för er snart.
 
"Hur ser din familjebildning ut?"
Svar: Jag har en mamma, pappa, låtsaspappa, storebror som är världsbäst och två låtsastorasyskon. Men ingen av de bor hemma. Har även en lillebror, men honom träffar jag inte. En otroligt lång historia som jag inte tar upp här.
 
"Hur mycket spenderar du på kläder mm varje månad"
Svar: Min månadspeng (1000 kr) + barnbidraget  
 
"Tjänar du pengar på bloggen?"
Svar: Inte mycket.
 
"Vilken skola går du på & vilken klass?"
Svar: Top secret, går i 7:an.
 
"Bästavänner & deras bloggar?"
Svar: Anna, Maja & Kamala.
 
"Varför la du ner Zanni of sweden grejen?"
Svar: Aaaaalla frågar det. Såhär är det - jag har verkligen förändrats under mina två år i bloggvärlden. Jag har inte riktigt samma stil längre som jag tror ni också märkt. Zanni var mitt namn under min mest intensiva fjortisperiod, och of sweden passar inte mig. Jag har vuxit ifrån de och ville ha mitt riktiga namn, men eftersom det är så ovanligt gjorde jag bara om det lite. And here I am, Nadine! Tror ni också kommer älskart när ni vant er. Jag vill tacka bloggplatsen och zanniofsweden för två otroliga år, utan det hade jag inte varit samma som idag, faktiskt. Men nu hoppas jag att jag, Nadines värld och blogg.se kommer kunna komma lika bra överens.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0