Teater

Känner mig både glad och lite sorgsen just nu.. Jag & Kamala fick höra om att vår gamla klass skulle spela upp en teater på skolan så självklart åkte vi dit! Åh vad mycket blandade känslor som sprudlade upp genom kroppen när vi gick upp för backen mot alla skol/klasshus. Slänggungan, drakskogen, berget osv.. Anledningen att jag lämnade den skolan var att jag behövde mer utmaning, det passade mig inte helt enkelt. Men galet vad jag saknar det trots allt, tur att man får hälsa på då och då ♥ Men det var ju inte för mig själv som jag kom dit utan för teatern. Dom var verkligen bra! Riktigt imponerad ska jag säga :D Yesyes - nu när jag haft så mycket nöjsamt för mig så är det dags att ta tag i det mindre roliga - plugget!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0