"Det står Dr Denim i pannan på dig"

Igår när jag klev in i Carlings butiken, såg mig snabbt om och stegade sedan fram till killen som stod i kassan så frågade jag "Har ni.." längre hann jag inte innan han fyllde i "Dr denim". Hahah funderar fortfarande på om det var en komplimang på att jag var fin eller om de var menat som en fjortisstämpel? ;) Skitsamma, det blev i alla fall som bestämt svarta jeans (skulle inte förvånat mig om jag kommit hem med något helt annat, pappa är extremt bra på att hitta fina kläder och ge mig beslutsångest). Dock inte låga som planerat, utan denna gång tog jag höga. Ska bli spännande att matcha det!
 
OCH till er som undrat var jag köper mina svarta jeans så gör jag det som sagt på Carlings & Salt och märket heter Dr Denim. Det är en massa strech så de slits fort men är hur sköna som helst, så det är värt det trots att man inte kan ha de så länge. 399 kostar dom :- :D
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0