I brist på annat att blogga om

Jag har verkligen 0 bloggideer på hjärnan just, men trots det så vill jag blogga nu, just för att ideerna ska komma ;)  Så jag tänkte bara säga att jag precis kom in igen, låg ute i solen i ungefär 1 & 1 halvtimme. Sololja över hela benen, glajjerna på, elsas mode i handen, Håkan i lurarna och solen RAKT på mig. Blev lite bränd faktiskt. Nu finns det bara en sak kvar att göra, guess what? Hålla tummarna hårt som bara den för att det ska fortsätta såhär, bli varmare för varje dag som går resten av sommaren. Då ställer jag fan in alla mina utlandsresor. Haha, nej, men ändå.. Det vore helt underbart, så man kan vara lite brun till avslutningen liksom :D 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0