Catching Fire

Igår var jag och såg på Catching Fire med skolan på bio, den var sååå bra. Jag är ju lite av en hungerspelen nörd, inte läst böckerna, så en "låtsas" nörd, men ja. Jag älskar dom. Samtidigt som jag hatar de, på grund av den tydliga samhällskritiken, samhällskritiken som är så sann! Seriöst, att världen ser ut på liknande vis inom ett antal år är inte omöjligt. Det är verkligen hemskt. Det är när jag ser en sån film som jag bara "Shit, jag tänker förändra världen", men sen, en timme senare? Jo, då ligger jag här i sängen, och käkar mina macaroons som kostar mer pengar (styck) än vad vissa människor någonsin sett.
 
Förutom att det är en så sjukt bra kritik i filmen, och ett sånt fint "dolt" budskap, så är den ju hur spännande som helst! En action film helt i min smak. VERKLIGEN VÄRD ATT SE ALLTSÅ! ;) 
En bild på världens finaste Saga som jag dessutom fick äran att dela (världens absolut största) popcorn med. Snacka om att jag är lyckligt lottad!
Kommentarer
Postat av: Saga

Åh Bejbi, jag är lyckligt lottad över att få dela tårarna & skratten med DIG

2013-11-22 @ 23:08:15

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0