Fixxxx

Godagens! Idag är det lördag den 16 november, dagen innan min födelsedag alltså. Vilket idag betyder att nästan hela min släkt (på mammas sida) kommer hit och firar mig. Det är inget "speciellt" men det är alltid jätte trevligt, brukar vara väldigt mycket folk - mycket presenter hihi  Fast presenterna är faktiskt inte det som känns viktigast längre.. Eller okej, där ljög jag. Men presenterna har fått en delad första plats med alla människor som kommer hit, det är verkligen en ära att så många tar sig hit bara för att fira mig. Har ni tänkt på det?
 
Jag har i alla fall haft fullt upp med mig själv. Gjorde precis en paus och hjälpte mamma ett tag nere i köket. Men nu ska jag klä på mig och sen gå ner och fixa med lite små detaljer. Kameran kommer vara med mig ikväll så förvänta er en massa bilder senare. PUSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0