Min födelsedag i bilder

Ledsen att jag inte bloggade så mycket igår. Men jag tror nog att ni förstår att jag ville fira den med familj och vänner och bara vara.. Ellerhur? Men jag tänkte återuppleva min födelsedag idag, på bloggen, åt er  Så yes - vi kör igång.
 
Dagen började klockan 9 på morgonen då mamma och min låtsaspappa kom upp med kakor, ljus osv medans de sjöng. Ni vet, som alltid? Jag fick mina packet och så gick jag ner och började göra mig iordning medans mamma fixade frukosten. När jag duschat och så vidare var min instagram full med grattis - Saga sa blandannat "men hon blir inte fjortis för första gången" alltså jag skrattade ihjäl mig hahah! Ett tag senare så knackar de på dörren och helt plötsligt står Abba och hennes mamma där. Mamma hade tydligen planerat det åt mig som en överraskning, och det blev en riktig överraskning också! En glad sådan ;) Så vi käkade frukost lääänge och sedan gick jag och Anna ner på stan och shoppade lite snabbt hehe! Gissa vart det bar av sen? Mot Ikea faktiskt! Nu måste ni bara täka "vad är de för jäkla födelsedag haha?" men jag ville faktiskt dit. Jag ska ju få en ny säng och jag vill ju välja själv, så de var perfekt! Efter Ikea åkte vi till konditori Lyran som ligger i en riktigt ball herrgårds byggnad precis vid vattnet. Riktigt mysigt så vi satt där och fikade ett tag! Sen så blev jag (äntligen) hemskjutsad till pappa. Jag hade paket öppning på en gång när jag kom hem och sedan överraskade pappa mig med ett restaurang besök. Så vi åkte dit, åt fisk och det var verkligen supergott! Har med andra ord haft världens bästa fjortonde födelsedag, tack till alla som varit med och förgyllt den! ♥
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0