Hektiskt liv

Insåg nyss vilket hektiskt liv jag lever. Ena morgonen går jag upp klockan 7 trots att det är lördag, då åker jag och målar samt grejer med massa annat. Samma kväll åker jag på kryssning. Dagen där på kommer jag hem runt 4 och åker då direkt till Hööks och köper lite ny vinterutrusting till mitt hästliv haha. Sedan, runt 8 åker jag tåg i ca 1 timme hem till min mamma. Packar ner det sista i flyttkartonger och somnar klockan 12. Går upp sju nästa morgon eftersom att flyttlasset gick 8 och jag ville hinna säga hejdå till allt. Nu har jag alltså flyttat. Men nudå? Jo nu är jag påväg till stallet, har en timmes dressyrträning och sen ska jag alltså hem till mitt nya hus. Förhoppningsvis får jag koppla av då, men då ska jag ha tur hahah! HERREGUD JAG ÄR SÅ TRÖTT 

Förresten, vill ni se bilder på nya huset?
Kommentarer
Postat av: Sara

De skulle va kul å se nya huset :)

2013-10-29 @ 16:27:17
Postat av: Stella

Ja, visa bilder! :)

2013-10-29 @ 19:33:35
Postat av: ellen

jaa

2013-10-30 @ 00:30:37
Postat av: Någon

JAA, vissa bilder :D

2013-10-30 @ 09:41:12

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0