Lil Wayne igår

Igår var jag, tillsammans med Natalie på Lil Wayne konserten i globen. Ska jag vara ärlig var det inte någon höjdare. Det var mest grejen att "ha sett" och stått 10 meter från Lil Wayne som var det häftiga, inget annat faktiskt. Först fick vi vänta 10 minuter innan någonting överhuvudtaget hände, sen var det någon dålig snubbe vid namn Mac Miller som var förband i 1 timme. Sen väntade man 40 minuter. Och sen spelade Lil Wayne en timme. På köpet fick jag ont i öronen, ögonen och halsen på grund av att jag skrek "håll käften" hahahah. Som sagt, ingen höjdare. Men det var en upplevelse och det är ju rätt ballt att ha sett honom live liksom. Hoppas kvällens andra gäster uppskattade det mer än mig  Måste bara på peka nu när vi ändå talar om honom.. Vad är grejen med hans låttexter? Droger och "fuck you" typ? Alltså LOL säger jag bara.
 
Knäppte i alla fall ett par bilder med mobilen åt er. Try to enjoy!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0