Släpper såkallad "bomb"

Tänkte släppa en såkallad "bomb" för er bloggläsare nu.. Vetat om detta ett bra tag, men som ni vet har jag inte varit den mest aktiva bloggerskan haha! Men i alla fall - JAG SKA FLYTTA, PÅ TISDAG! Vi har hittat en superfin villa som ligger lite närmare stan.. Om ni inte redan visste det så bor jag ju långt, långt ut på landet. Eller ja, det beror på vad man jämför med, men jag sa det i en innerstadsboendes perspektiv. Där jag bor nu har vi stall med hästar, får och höns. Så från bondgård och ca 2 timmar från Stockholm city till ett vanligt villa område ca 50 minuter från stan med tåg. Vi fick nyckeln till huset för två veckor sedan och har redan typ renoverat hela huset, men det är mycket kvar. Speciellt med mitt rum & mina garderober ;) Kommer vara kaos i ett par veckor framöver, men sedan kommer det bli så fint! Ska verkligen försöka hålla er så uppdaterade jag kan under hela flytten.. Trots allt som kommer behöva göras. Imorgon ska jag iväg på en kort liten resa med pappa, min kusin och hennes familj för att typ andas ut mitt i allt detta.
 
Idag, snygga braxer va?
Kommentarer
Postat av: Saga

Det kommer bli grymt, även om det känns tungt nu!

2013-10-27 @ 09:22:48
URL: http://sagas.webblogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0