Utvecklingssamtal & skolfoto

Tjaaaa snyggingar! Hur mås det? Med mig är det finfint, trött dock, varit en hektisk skoldag. Både utvecklingssamtal och skolfoto. Utvecklingssamtalet gick enligt mig galant  Mycket beröm, posetiv kritik och nya mål och tips för hur jag ska uppnå de. Vi pratade mycket om min prestationsångest också, och hur jag ska jobba bort den.. Känns mycket bättre nu, dessutom är min mentor helt underbar och väldigt stödjande vilket gör allting så mycket lättare  
 
Skolfotot där emot gick inget vidare, men nämn någon gång det gör det haha? Finns det någon i världshistorien som någonsin blivit NÖJD med sitt foto? Har ni? Men vi brukar få en massa olika bilder att välja mellan, och tror hon tog ca 10 stycken på mig så hoppas på att någon blev okej.. Tveksamt men hoppas kan man alltid ;) 
 
Såhär har jag sett ut idag, några komentarer? (sportkomentartorn herself) Jeans från Abercrombie, blus från Karen Millen, kappa från Jacadi och halsduk som jag inte har någon aning om.
Kommentarer
Postat av: Stella

Har också mycket prestationsångest, vet hur det känns :/ men det blir bättre om man har en stöttande mentor!

2013-10-24 @ 18:50:38

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0