Johnny Bulls

Nu är ju hösten här till 100 %, ellerhur? Man fryser ju om man inte har tjocktröja och jacka på sig. Och då är det höst!  Vilket innebär en massa shopping.. Igår inhandlade därför jag och pappa ett par läderboots till mig. Jag ville ju ha primeboots, men de finns inte i tillräckligt liten storlek för mig haha. Har så små fötter. Så det känns jäkligt surt, fick därför bli ett par Johnny Bulls istället. Får funka det med!
 
Köpte i alla fall dessa på butiken Zoe som finns på flera olika ställen i Stockholm, bland annat Drottninggatan och Hornsgatan. Vad tycker ni?
 
 
Kommentarer
Postat av: Stella

Riktigt snygga! Ska också köpa höstskor, blir nog antagligen ett par boots men är lite kluven när det gäller färgen. Bruna boots eller svarta? :)

Svar: Jag tycker att bruna är snyggast, alla lägen! Så kör på det :)
Nadine Petersdotter

2013-09-28 @ 19:04:29

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0