Ännu ett grattis

Idag fyller min sockertopp Saga 15 år! Självklart ville jag ge henne ett hejdundrandes firande så jag har gjort allt i min makt och tror faktiskt att det blev rätt bra. Det började med att jag mötte henne innanför skolans dörrar med hembakt tårta, sång + 15 ljus förstås! Hon blev nog rätt överraskad så det var kul ;) Firandet fortsatte med en sushilunch på uteserveringingen (obs) och ätande av tårtan. Sedan var det ett par lektioner kvar att stå ut med innan vi trallade till Vasaparken där vi åt upp resten av tårtan och drack smoothie i solen. En alldeles underbar dag! Dikterade även ett rim åt'na på instagram, men det är lite för grovt för att publicera här.. 
Hundratusen grattis till dig igen min bästaste kamrat! Jag älskar dig till månen och tillbaka (bara jag får en kaka). PUSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0