Grattis till min bästabästa

Min bästavän har fyllt år, i torsdags. Anders alltså. Känns knäppt (:P) och skriva "bästavän" då vi inte är det mest kärleksfulla gulligull kompisparet hahah. Men så är fallet. Hon är den bästa människa jag någonsin träffat och förtjänar om något ett fett grattis här. Vi har ju för inte sålänge sen firat två år som vänner, satt o kollade igenom min gamla blogg i jakt efter bilder på oss två. Hittade då ett inlägg där jag skrivit om henne efter en sån här "gilla så skriver jag om dig på min blogg" status på facebook. Där hade jag skrivit, "Anna är en söt tjej som jag inte känner så bra, ska kanske träffa på lördag" Känns ju lite sjukt att vi för två år sen inte kände varann. Idag finns det INGENTING som jag inte skulle kunna dela med henne. Hon känner mig innan och utan och gudars vad vi kan bråka. Trots att vi inte pratar på två veckor så vet jag ju att jag har henne där. OJ SÅ BLÖDIGT OCH CHEESY! Men ens bästabästa fyller bara år 15 en gång så då är det ok. Detta spårade lite, det ända jag vill säga, som jag säger för sällan, är att jag älskar min Abba så mycket att hjärtat inte räcker till. GRATTIS IGEN!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0