Jag har sett för mycket på film

Alltså jag måste ha sett för mycket franska filmer. Idag hade jag och min kära vän Saga bokat varandra hela dagen lång och spenderade den genom att avnjuta en mega picknick vid Karlbergs slott i världens soligaste och hetaste Stockholm. Jesus en sådan värmebölja! Verkligen underbart. Hursom så fixade vi en urmumsig fruktsallad, stekte oss pannkisar i fridan fröjd och köpte lite mer frukt och ost.
 
Ett mums, ett smask och ett öööhooh senare så var faten tomma och vi tog oss en tupplur innan vi fortsatte in till stan för klädspaning. Prima dag! Skulle varit ännu mer prima om man subtraherat bort all skolångest inför morgondagen. #jagvillinte2014
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0