Lol

Så många tankar, måste skriva ner dem. Varför blir man kallad för töntig, wannabe och fjortis om man tränar och bryr sig om vad man äter? Varför blir man kallad tjock om man inte tränar och äter det man vill? Varför är man en överklassorre om man vill ha dyra kläder? Varför är man hipster om man handlar secondhand? KÄRLEK? Hur fan gör man? (Bob Hanson, tack för titeln) Varför är man patetisk om man är olycklig. Om man pratar om psykisk ohälsa. Varför känner jag så mycket som jag inte vill? Varför gör det ont utan en direkt anledning? Varför har vi ens känslor? Varför känner vi ens för andra människor. Varför säger vi inte sånt som vi vill? Sånt som hjärtat bara skriker men vi ändå håller inom oss. Tänk så befriande o låta det fortsätta. Varför tar inte tårarna slut och varför har jag så många FÅNIGA känslor, tankar och uttryck. Tar tillbaka det, mina känslor är inte fåniga. Jag är känslig o får väl learn how to live with it. Om världen bara kunde sluta bry sig. Ska sluta känna 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0