En kväll i min smak

Fantastiskt trevlig kväll! Efter en hård dag fullt av städande så fixade jag till mig lite och tog tåget upp till huvudstaden. Mötte upp min underbara vän Saga som jag saknat så mycket att jag vet inte vad. Vi har ju träffats i princip varje dag under ett år och nu under sommaren har vi inte fått till det att ses en endaste gång. Så återigen, det var underbart! 
 
Vi promenerade från stadshuset, genom gamla stan. förbi slussen och därefter runt halva söder i hopp om att hitta en mysig restaurang att dinnera vid. Men inget föll oss i smaken så vi begav oss upp mot östermalmstorg, kungsträdgården och så vidare men inget kändes rätt där heller. Med precis brevid gallerian så hittade vi en megamysig restaurang med rödvita dukar och italiensk meny. Där slog vi oss ner och jag avjöt en tortellinirätt och Saga en sallad. Sofistikerat. Sen mötte jag Abba och vi spatserade runt ett tag innan vi åkte hem igen. Var inte på ung08 haha. 
 
Varning för överdrivet stora leenden för min del på dessa bilder.
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0