Ökat på självförtroendet

Godkväller, jag gissar på att många ligger och sover just nu, de flesta verkar ju ha sin skolstart imorgon! Good luck, och ett extra lycka till till de som börjar gymnasiet. Och extraextraextra lycka till till min fina vän Saga som alltså börjar gymnasiet imorgon. Jag börjar dock inte förns på onsdag men ska upp och jobba imorgon så ska sova snarast. Tänkte bara ladda upp ett par bilder från dagen först. Min kusin som fyllde år för inte allt för länge sedan, fick presentkort i födelsedagspresent och det skulle hon få spendera på en shoppingrunda med mig. Hennes vän och Abba följde även med, hade det supermysigt. Att umgås med yngre människor är en sån jävla boost för självkänslan hahah. De blir ju impade vad jag än gör!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0