Spanien

Jag är kanske den sämsta bloggaren som existerar. Men det har lite blivit mitt nya koncept "Nadines Värld - det absolut sämsta du kan spendera din dyrbara tid på". Det gör även det hela lite charmigt med tanke på att det faktiskt fortfarande är en del folk som klickar sig in här. Dag efter dag. Trots att man inte kan komentera och jag aldrig uppdaterar. 
 
Skitsamma, nu tänkte jag bjuda er på lite bilder ifrån Spanien som jag kom hem ifrån för exakt 21 dagar sedan. De fyra första dagarna var det bara jag och Pappisen, sen kom Abba och stannade i 11 dagar. Någon timme efter att hon åkt kom min fars vän och hans 3 döttrar, som för övrigt är mina väldigt goda barndomsvänner. Den äldsta i syskonskaran, Klara, träffade jag för första gången när hon var 1 vecka gammal. 
 
Om jag ska beskriva resan i text innan jag laddar upp bilder säger jag : Sol, bad, shopping, restauranger. OCH underbart, helt ok och hemskt! (kommer en del 2 med bilder imrogon för annars blir det alldeles för många i ett o samma inlägg)
 
Min mat, glass och jag på den restaurang som kom att bli min favorit under de två första dagarna.
Sen kom Abba och vi började hennes vistelse med att sticka till köpcentret och gå loss där.
Sen gick vi och åt råbiff på taket
Jag var sååå lycklig för att hon var där och tog en cutecouple-bild
Sen la vi oss vid poolen och chillade lide 
Det här är nog den fulaste bilden som någonsin knäppts på mig och Abba men den är härlig så ni får se den ändå
 Såhär såg jag btw ut den kvällen
Men de flesta dagar hängde vi på stranden
En kväll träffade vi Emma & Vendela som inte alls har hus långt ifrån där vi bodde
Takbaren på bilden ovan är tagen blev en favorit, var där flera andra kvällar och drack drinkar med min Abbalia
Drack drinkar överallt iofs..
Nattbadade i poolen ibland också
 Kommer fler bilder imorgon babes, PUSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0