God Jul mina välartade små kycklingar!

Vet inte riktigt vad jag vill förmedla med rubriken, lite om att ni är så himla härliga och bra och lite om att jag är rolig och blandar in kycklingar som hör påsken till såhär på självaste julafton (höhö) - men framför allt så vill jag önska er en God Jul! Här är min jul så långt som till 20 minuter innan Kalle: Hur har ni haft det hittills?
 
Morgonen började klockan 06:30 då jag inte kunde sova mer och låg istället och kollade på ett stort antal avsnitt av julkalendern 2010 - Hotell gyllene knorren! Den nya verkar så fruktansvärt dålig att jag inte står ut.
 
Sen dukades det upp till julfrukost i matrummet samtidigt som vi lyssnade till brasans sprakande - väldigt drömsk stämmning med andra ord

Jag öppnade mina paket, fick bland annat dessa sockor av Tomtemor, mycket tjusiga. Bilden nedan visar ju på att de funkar minst lika bra som vantar.
 
Julaftons-morgons-outfit - grå som en tomtenissa.

Som skillsmässobarn är jag van vid att agera postpaket och skickas fram och tillbaka mellan två föräldrar, boenden och vanor. Även på julafton. Så efter frukosten gav jag mig ut i det soliga Julaftonsvädret för att åka till min käre far. Liten sneakpeak på min outfit också..

Väl hos pappa så gav vi oss ut på fin-promenad runt husarviken. Var så himla härligt och uppiggande väder samtidigt som det var otroligt vackert då solen som glänste över hela Lidingö. Här stannade vi till ett bra tag och försökte spräcka isen med stenar. Pappa lyckades typ 2 gånger. Jag typ.. 0.
 
När vi kom in igen skålade vi för Julen med lite alkoholfritt bubbel! Och nu väntar som sagt var Kalle Anka.. Taggaaa!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0