Juloutfiten 2014 vs Juloutfiten 2013

Såhär har jag sett ut, och ser fortfarande ut minus jackan (inte minus baskern, den är kvar!!) denna enormt snöfria men soliga julafton. Byxor från Winter Vintage, gammal tröja från Bikbok, jacka från Myrorna, basker från Hattbaren och så mina nya skor som kom igår från Fiffis Vintage.

Såhär såg jag ut förra julaftonen.. Alltså vad har hänt? Stilhöjning eller sänkning? En fet höjning om ni frågar mig i alla fall! Såg fruktansvärt tråkig och grå ut, och då menar jag inte bara bokstavligen grå. Glad att jag funnit de svunna tidernas modevärld. Tänk vad man kan förändras på ett år, det är nästan skrattretande. Jag menar, se bara?
Kommentarer
Postat av: LOL

Fast alla tycker ju att du var snyggare då haha, du ser mest ut som en tant för att vara ärlig, hahahahaha. Gumman vi lever inte på 30 talet.

Svar: Vilka är dessa alla? Jag är ju en av "alla" och jag tycker jag är skitsnygg!
Nadine Petersdotter

2014-12-29 @ 00:02:09

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0