Lucka 2 - en bild på något gott du ätit iår

Alltså den här kalendern kommer bli en utmaning. Idag ska jag berätta om något gott jag ätit igår. Och då vill man ju liksom ha med det godaste godaste av allt. Och om jag ska vara ärlig, så är nog det godaste jag ätit iår antingen en kebabpizza som jag fick trycka i mig efter att ha hungrat i fler timmar (har hänt ett antal gånger under året) eller alla de munkar som jag ätit då jag och abba en Aprilmorgon cyklade till coop för att handla nyttiga grejer till smoothien men tänkte att vi behövde färdkost inför resan hem. Heh. 
 
Men något, som var väldigt gott och som dessutom ser väldigt fancy ut på bild är min och Sagas soliga aprilpicknick vid Karlbergsslott. Det var enormt mysigt, och gott, och härligt. Saknar ju min Saga så mucho nu när hon blivit stor och gått ut i stora vida världen aka gymnasiet.
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0