Supervintage till superpris och dyrt fika

Godkväll kära ni. Allt med bloggen känns bra just nu, komentarerna är fixade och jag har en ny presentation som presenterar dagens jag lite bättre än den förra. Det har jag Michelle att tacka för, tack Michelle! 
 
Denna dag började 8:30 då jag behövde se till att vara i Stockholm 11, gissa varför? Jo, Tidens Melodi, som är en butik som legat i Karlstad, haft popup på A.Machesan i ett par månader men nu ska stänga för ett tag/för gott (?), de har utförsäljing och 50% på ALLT. En dröm för en liten vintagelover som mig. Vill ni dit? Odengatan 74 är adressen och de har öppet fram till den 1 Januari. 
 
Jag vandrade ju inte ut missnöjd direkt..
 
Inte heller tomhänt.. Som ni ser.
 
Jag vet inte vad det är för fel på mig, men när det är minusgrader ute blir jag jätteröd om näsan och när jag blir jätteröd om näsan tenderar jag att se arg ut på alla bilder där jag egentligen ler. Här t.ex
 
Abba njöt i solen hon med. Men såg snarare nöjd ut än arg. Hahah min skatt
 
Efter att jag tömt kontot åkte vi buss, gick och letade efter "det perfekta fiket" i två timmar. Vi hittade det inte. Men tillslut hamnade vi på Waynes vid Slussen och det var JÄTTEdyrt och jag var JÄTTEsur. Fast det var även JÄTTEgott. Tur det!
 
Utsikten kompenserade upp det hela den med.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0