Vad vill ni läsa om?

Nu när det ÄNTLIGEN (efter ett år lol) går att komentera min blogg så tänkte jag (som jag lääängtat) göra det klassiska, ständigt återkommna blogginlägget där jag frågar er vad ni vill läsa om här i min lilla hörna av internet?
 
 Vill ni bara ha dessa tråkiga "min dag-inlägg"? Vill ni ha en massa "jag tipsar-inlägg, isåfall, vad ska det tipsas om? Ska jag skriva om kläder och mitt vintageintresse, eller kanske om den hårkurs jag just nu håller för mig själv - och av mig själv. Om skolan? Om mat? Om sorliga saker som händer i världen, och glada saker som händer i världen? Ska jag göra fler videos som den under midvinterfesten? Om mina framtidsdrömmar? Om hästar? Om sömnad (mitt just nu största och senast tillkommna intresse)? Let me know i komentarsfältet nedan! (känns lite konstigt att säga det haha)
 
Och säg nu ingenting om att "vi vill inte bara läsa om dig och vad du gör" för det gör mig så förvirrad. Sådana komentarer fick jag förut ibland, och har läst det hos andra också - det är så lustigt tycker jag. För vad har man inte en blogg för om man inte ska vika ut sig själv och ens liv? Det är ju vad det går ut på. Om man får hatiska tankar och anser folk vara självupptagna när man läser bloggar är mitt tips att inte läsa bloggar. Odlar man hat är det hat som kommer ur en och det är sånt som gör världen så fruktansvärd. Tack o hej, önskar o-hatiska (ööh nu ljuger jag) mig!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0