9 om mig

*Jag hatar att duscha. (OBS, jag gör det såklart varje dag haha men tycker det skitjobbigt haha)
 
*Jag älskar att städa, om ingen tjatar på mig. Mår dåligt om det är stökigt så går omkring och småplockar all the time. Däremot avskyr jag att damma m.m så mitt rum ser städat ut eftersom allt är på sin plats men det är ändå skitsmutsigt hahah.
 
*Jag skriker alldeles för mycket och jag vet att vääääldigt många människor är extremt irriterade och arga på mig för att jag är så jobbig hehe.
 
*Jag tycker alltid att alla kläder är så förbaskat dyra vilket resulterar i att alla mina pengar spenderas på mat.
 
*Jag missbrukar orm smileyn på emoji. (Spännande huh?)
 
*Jag är en överfilosoferande människa som gör livet lite mer komplicerat än för resterande 14åringar. När du utverderar allt till 100000 så kommer man underfund av mycket som man helst skulle slippa veta.
 
*Jag drömmer om att kunna sjunga. Men är så omusikalisk så det är struket för länge sen. Men drömma kan man alltid.
 
*Jag har blivit galen i att fotografera sen jag köpte min kamera. Jag tänker i bilder vart jag än går.
 
*Jag är väldigt rädd av mig. Rädd för omvärlden liksom. Tycker det är läskigt att åka buss själv efter 8. Hehe. Ett av de jobbiga symptomen när man överfilosoferar!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0