Bloggar jag läser

"Tyvärr" så läser jag denna blogg konstant, anledningen till att jag säger tyvärr är nog för att jag inte mår sådär jätte bra av det haha. Jag vill se ut som henne och ha allt hon har, vilket ger mig lite ångest då det är långt ifrån hur min vardag ser ut idag. Men har man börjat läsa kan man inte sluta, hon är bokstavligt en minikopia av Blair Waldorf. HÄR hittar ni henne.
 
HÄR är en blogg som jag mår lite bättre av att läsa hahah.. De flesta av er vet nog vem hon är? Verkar vara en härlig tjej med bägge fötter på jorden. Fler "sådana" till bloggvärlden tack! Tycker dock hon vuxit upp lite för mycket hehe, bloggen var ännu bättre för typ ett år sen..
 
Om jag nu skulle ha en förebild så vet jag 100 % att det skulle vara denna fantastiska kvinna - Sofi Fahrman! Hon började med två tomma händer och lever idag sitt drömliv. Mitt drömliv också för den delen  Tycker hon är förjäkla ball. Har ju läst hennes Elsa böcker också, de verkar riktigt fåniga om man tittar på omslaget eller serien för den delen. Men man ska inte döma boken efter omslaget, de är riktigt bra och inte alls fåniga. Bara goda ord! HÄR hittar ni denna otroliga människa.
 
Kenza, Sveriges stolthet! Har inte mycket mer att säga än att jag läser bloggen för att människan kan vara en av de vackraste jag sett och har stört snygga outfitbilder! Behöver jag ens länka?
 
Min kära vän Sagas och hennes kära vän Andreas blogg är även den mycket välbesökt! Saga är en av de bästa som finns, så självklart är hennes blogg detsamma. Läs läs läs! ---> andreaosaga.blogg.se
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0