En bättre måndag

Alla bilder jag tog i stallet idag har ni redan sett. Jag hade det superkul. Dock så skedde det en liten olycka och det blev ambulansfärd till sjukan, inte för mig alltså. Men jag har ringt och allt verkar stå hyffsat bra till, skönt. Olyckan gjorde att jag fick "sluta" väldigt tidigt och därför hade jag och mammsi lite tid att spendera ihop. Vi gick ner på stan och köpte nödvändiga inredningsgrejor samt fikade. I love my Mamut  Klädde på mig lite mer civiliserade kläder i samband med det och det här blev resultatet, våren ska komma nu tycker jag så hjälper den att förstå genom att klä mig i skinnjacka och glajjer. Tror ni det funkar?
 
Jackan är från Topshop, scarfen är en Alexander Mcqueen, gummistövlarna är Hunters LOL och väskan är från en marknad i Marbella.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0