Hello broes

Tjenixen, long time no see, heh.. Men kanske inte så ovanligt nuförtiden? Har ju i princip inte bloggat sen skolan började i höstas. Vart många bollar i luften så att säga. Fler bollar blir det och därför tänker jag inte lova någonting alls denna gång, lovar bara att jag ska blogga när jag vill. Uppfattat?
 
Ny design är i alla fall kirrad av världens finaste Michelle. Vad tycker ni? Jag är riktigt nöjd! Tycker den känns ljus, fräsch och stilren. Lite väl vintrig kanske men det lär jag ändra när vi närmar oss typ April. Just nu, i denna stund, så är i varje fall jag dödstrött efter en lång skolvecka så tänker hoppa i säng nu. Vi hörs imorgon och då vill jag ha en massa åsikter om designen. Puss och kram fina ni!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0