Kontraster

Såg nyss att min blogg innehåller rätt roliga kontraster - från smutsiga ridbyxor och fjällisjacka till kavaj och strumpbyxor. Från att mocka hästbajs till att agera rak i ryggen och väluppfostrad. Är så glad över att jag har båda. Mitt hästliv och mitt fancypancyliv. När det blir too much av något har jag alltid det andra, eller det blir aldrig för mycket hästar haha. Som ni märkt är jag i princip bara där 1 gång i veckan nu förtiden. Iaf! Nu tänker jag säga någonting som kommer svida enormt i mångas öron - jag älskar mitt liv, jag älskar att jag är fri, frisk och har möjlighet att göra vad jag vill. För det har jag faktiskt, kanske inte just i denna stund men ingenting är omöjligt.
 
När jag säger sådär - "Jag älskar mitt liv" så säger jag inte att jag är lycklig. Säger heller inte att jag inte är lycklig. Jag skulle aldrig kunna yttra mig om det på internet, om jag var lycklig eller inte vill säga. Tycker det är bestämt fel. Men jag älskar mitt liv, utifrån liksom. Livsmallen eller vad man ska säga. Ni kanske inte fattar haha. Vet inte hur jag ska förklara så sätter punkt. Egentligen ville jag bara säga att jag är så tacksam för allt jag har. #deepshit
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0