Sunny one so true

Vad händer utanför mitt fönster? Inte ok. Våren var ju här, att klä sig kallt var tydligen inte till någon hjälp. Får se vad jag tar till med för knep härnäst! Just nu ligger jag o gosar i sängen till "Sunny" med Bobby Hebb och sjunger med som bara jag kan. "Sunny, Thank you for the smile upon your face" Överväger om jag kanske ska dra ut och dansa till den i Hawaii skjorta, tror ni det skulle hjälpa? Kanske ordna en flashmob på plattan. Alla dessa ideer, kanske skulle bli konstnär? Oj ett sånt flummigt inlägg. Nu ska jag ställa mig i duschen till Beach Boys "God Only Knows" och sjunga lite till, min absoluta favoritlåt som för den delen kom ut samma år som jag ankom till denna planet. Vi hörs hurrni! ;) 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0