Godmorgon sunshines!

Godmorgon! Idag är det måndag och jag känner mig rätt taggad på allt. Har haft en bra helg och kommit in i rätt dygnsrutin heh, blir lätt så att man tappar den under loven ;) Men nu är jag i alla fall pigg och mätt efter en långfrukost men Abba, brukar ju för det mesta inte klara av att äta på morgonen då jag alltid mår illa. Men när man gör lite extra fint så blir det som att illamåendet försvinner. Märker även hur mycket bättre man mår av att äta ordenligt! Tips till er som har svårt att äta på morgonen - gå upp en kvart tidigare och fixa en lite finare frukost. Funkar i alla fall för mig  
 
Nu ska jag packa väskan och ta på mig en riktigt tjocktröja, 10 minus ute?! Är det inte vinter på julafton vill jag inte ha någon vinter alls, usch! Meeeen - det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder.. Host* Önskar er en riktigt bra dag trots vädret. Puss!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0