Måndag

Ännu en såndär extremt kreativ och uppiggande rubrik, verkligen! Även jag känner mig extremt kreativ i mitt klädval för dagen hahah.. Not. Känns lite som att jag är 35 och nu ska iväg och lämna ungarna på dagis i min gråa volvo och sedan åka vidare till arbetet och min chef som jag hatar. Typ. Som tur är ser inte min vardag ut så, eller ja.. Inte än i alla fall ;) Lär aldrig bli så heller! Nog babblat om framtiden, nu ska jag fokusera på nuet och släpa mig iväg till skolan och prestera som en galning i ett par timmar innnan jag åker hem och presterar ännu mer. Låter nästan som jag är 35? HAHA. Önskar er en bra dag i alla fall, PUSS
 
Jeans - Carlings // Skjorta - Ralph Lauren // Tröja - h&m
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0