Kort hemvisit..

Det blev en väldigt kort hemvisit för mig, fick igår och idag på mig att landa lite. Men egentligen var det bara att packa om väskan rätt rejält då jag sticker till Alicante i Spanien imorgon. Eller ja rättare sagt en bit utanför Alicante, Torrevieja. Pappa har hyrt hus där som vi ska spendera de tre sista veckorna av sommarlovet i. Abba kommer också ner på torsdag vilket ska bli sjuuuuukt kul. Biljetten till henne bokades väldigt spontant för nån vecka sen efter en grillkväll med tjejerna, vi insåg då att Emma & Vendela kommer vara på exakt samma ställe då och Abba var ju bra tvungen att hänka.
 
Taxin kommer halv 5 imorgonbitti, vi hörs då! Eller när jag landat i Espania. Ni lär märka. GODNATT
Hos mormor i Marbella förra året
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0