Konfirmation & segling

Tror faktiskt inte att jag nämnt detta för er tidigare - men det gör jag nu. I oktober förra året bokade vi ett kombinerat konfirmations och- seglarläger för mig. Och imorgon är det dags att åka! Är supernervös. Men säker på att det blir underbart. Har ju seglat lite i mina dagar, men mest legat i fören och lapat sol hehe. Nu blir det lite mer seriöst. Bibelära mm har jag dock aldrig sysselsatt mig med. Och det är väl den största anledningen till att jag åker. Kan låtsas som det i alla fall.
 
Jag är borta i 3 veckor och kommer inte kunna uppdatera överhuvudtaget. Men min rosa lilla kompaktkamera ska följa med så en del bilder får ni räkna med när jag kommer hem. Fixar lite tidsinställda också. PUSSSSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0