Metropolen kopparberg

Vi har ju inte haft så bra kontakt sen sommarlovet började för mig, har varit fullt upptagen av att leva. Levde loppan i ett par dagar med min mor i Kopparberg. "The Place to be" säger jag bara (hoppas ni uppfattar min sarkasm). Alltså seriöst, tråkigare ställe har jag inte sett. Det är definitivt ingen by, det är en håla. Men mysigt hade vi.
 
Min mormor har en man som har en massa hus i de områdena, Kopparberg, Grythyttan, Loka osvosv. Bergslagen kanske säger er mer. Det var ju fin natur men ack så dött. I alla fall i Kopparberg, Grythyttan och Loka föll mig mer i smaken. I Loka hittade jag och mammis världens finaste spa vi ska boka till höstlovet. När vi var där så promenerade vi, åt herrgårdslunch, och ja. Inte mycket mer. Är så kul att vara ute med mormor och mamma, 3 kvinnliga generationer som är absurt lika. Folk komenterar alltid det haha. Här är lite bilder:
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0