Öland 2014

Finner inga ord för årets Öland, som vanligt  Det har varit fabulöst! Kändes dock konstigt utan Kamala, får hoppas att hon är tillbaka nästa år. Om ni inte visste det så åker jag ju iväg till Öland varje kristihimmelfärd tillsammans med 150 andra fältbiologer för att.. Ja, vet inte vad de andra gör men jag hänger mest. Fågelskådning och botanik är inte min grej så fråga inte varför jag är med i fältbiologerna.
 
Vad jag älskar allra mest med Öland är att man är så självständig, jag menar, det är ju liksom ingen som håller koll på en. Om man försvinner är det liksom ingen som uppmärksammar det hahah. Eller klart att mina kompisar skulle märka det men det finns ju ingen ledare eller så som bestämmer. Så det går ju inte att kalla "läger". Du har med din egen mat, ditt eget kök, ditt eget tält osv. En träff på egen risk!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0