#argiköket

Idag har jag sovmorgon och därmed ängnat hela morgonen åt att fotografera. Hann med att ta några sura bilder på mig själv i köket, precis börjat inse läckerheten i oskärpa vilket ni kan se på några av bilderna. Gud så avencerad jag låter. Är absolut inte avancerad. LOL.  
 
Idag är det hursom onsdag och den har jag startat med att dricka steviajuice och äta torkad mango. Hur vuxet är inte det likzom? Snart ska jag flanera till skolan och hänga runt där tills klockan slår 16:30. Då har jag och Saga ett ärende att uträtta sen får vi se vad som händer. Vi hörs väl? AAAH JAG MÅSTE FIXA MINA KOMENTARER!!!!!
 
Ser ju förskräckligt äckligt ut.. Men de är underbart gott må jag säga!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0