Curling ladies

Hej vänner, allt väl? Meningslöst att fråga då det fortfarande är knas när man ska komentera, men det låter så trevligt tycker jag hihi. Jag hoppas hur som att allt är toppen med er  Med mig är det varken bra eller dåligt, neutralt vill säga (lol). Jag hade det faktiskt riktigt roligt på curlingbanan idag tack vara min underbara Saga, dansande och skratt. Dock var det extremt svårt. Men jag var en av två i vårt lag som faktiskt lyckades sätta poäng, den första av de två dessutom. Ni märker säkerligen hur ofantligt stolt jag är!
 
Stallandet och ridningen gick bajs (moget!!!!). Min gamla tränare var idag inhoppare vilket var väldigt kul. Inte ridit för henne på ett år typ. Trist att det gick så dåligt bara. Men men, sånt är livet.. Så mycket falskhet bor det här, den man förlorar.. Äh nu får jag ju ge mig. Bjuder på lite bilder från Curlingen. XO
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0