Dömd att bli bedömd

Hej vänner! Ojoj så skönt med fredag, lite andrum liksom. Dagen hittills har varit superb, jag BÖRJADE MORGONEN MED ATT SPRINGA 30 MINUTER!!!!!! (som pricken över iet kan jag ju berätta att jag gjorde detsamma igårkväll) På "den" fronten har det hänt en del sen, ja.. Måndags. Kan ta det lite senare. Rätt spännande faktiskt. Hursom! Under mina 2 timmar i skolan skrattade jag konstant. Det tackar jag Saga för, min sockerpulla ;) Sen åkte jag hem, fotograferade och storhandla med mammsi och Abba. Ska ha en liten brunch med mitt crew imorgon så det behövdes!
 
Såhär har jag sett ut största delen av denna dag. Jag dör lite (mycket) för min krag-kappa från NoaNoa! Den är så jäkla snygg. Längtar enormt tills våren är här på riktigt så jag kan ha den i skolan osv.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0