Jag lever ju faktiskt

Nu känns en dag utan bloggning länge igen, för 3 veckor sen gick det minst 2 veckor mellan inläggen.. Så det är ju kul, att jag kommit igång igen, eller? Dock har statestiken minskat från 150 unika dagligen till 60 unika dagligen nu sen jag började igen. Men det kommer tillbaka hoppas jag, får kämpa lite ;) 
 
Anledningen till att ni blev lidande igår var helt enkelt för att jag hade fullt upp. Hade konfaträff från 09-14 och sen var det bråttom iväg till min bror, där jag och hans flickvän bakade underbara macroons och åt god mat. Om jag inte redan sagt det så ska jag bli faster om mindre än en månad (!!!!) KÄNNS OVERKLIGT!
 
Godmorgon förresten, visst blev macaronsen fina?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0