Men bitch please

I just wanted to let you know,
I love you, don't ever let go,
cuz the sun don't shine when you're not around mine,
 
Vad har hänt med mig på sistonde? Jag har blivit överkänslig och skriver djupa kärlekscitat hit och dit. Jag kan vara sådär glad i nån dag, men sen blir jag "sådär" ledsen, ni vet ledsamheten som sitter som en fet klump i halsen och magen som tyder på att man.. Bara är ledsen, liksom asså ah. Jag vet precis vad det är, precis, exakt på millimetern. Men det är en anledning man ofta brukar kalla "blind". (Jag talar i koder för jag vill inte vika ut mig för mycket men ändå skriva av mig lite.) Och jag klarar inte av att göra något åt det. Dumma mig. Ska försöka ta tag i detta, för denna blinda anledning ska vara underbar all the time och aldrig på det här viset.
 
Det löjligaste är att jag känner på sättet ovan, på grund av att jag blivit så mesig och överkänslig. Var är "JAG SKITERI"-jaget någonstans? Gillade det. Överkänslighet är något av det värsta jag vet och har alltid skrattat åt människor som blir sådär groteskt ledsna av ingen anledning alls. Men nu hajjar jag, att anledningen är värd 0 för alla andra, men värd allt för en själv. God bless you please så djupt. Vad sysslar jag med? Vad har detta blinda symtom gjort med mig.. Ujuj. FRED
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0