Vad skulle vi annars göra?

Lista snodd av Saga (ja Saga, har läst igenom hela din blogg nu ikväll pga brist på liv)

Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Knepig fråga hörru. Antingen Gayatri eller eller Mathilde (utalat utan E på slutet)

Vilken var den senaste filmen du såg? Tillbaka till Bromma haha

Har du bra självförtroende? Definiera bra

Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Gosa

Nämn tre saker på din att-göra-lista? Dusha.. (Minns ni att det är något av de jobbigaste jag vet haha?)

Beskriv ditt drömutseende! Menar du på killar eller på en själv? Hur som helst så har jag inget sådant. Det låter tillgjort men jag tycker faktiskt alla är fina på sitt sätt, inte alltid jag själv kanske men jaja. (Däremot finns det något jag tycker är väldigt fint, och det är naturbrunt och lite lockigt hår med ett unikt ansikte)

Skriv namnet på någon du ser upp till. Nobody, tror inte på det där med förebilder. Har man en förebild tror jag endast att det resulterar i att man försöker vara som den och glömmer bort att försöka hitta sig själv.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes, om jag ska nämna något speciellt så är det min röda kappa ni ser här titt som tätt.

Vad skrev du senast på Facebook? Någon som har tips på bra iPhone reaparatörer till ett hyffsat pris? Hade tänkt skriva detta på instagram eftersom det är så off på facebook nu för tiden haha. Men sen kom jag ju på att telefonen är trasig, lol.

Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Är jag väl

Vad väljer du, godis eller chips? Omöjligt val

Hur uppvaktar man dig? Var vänlig fast med en hyfsat fräck humor, haha! Och visa vad man tycker om mig, annars blir jag nojjig och håller på o grunkar som en liten p12a.

Din absolut sämsta egenskap? Överkänslighet och överfilosofering

Din bästa egenskap?  När jag verkligen vill något, så kämpar jag in i det sista, gällande det mesta, men inte allt. Ibland ger jag upp, om jag blir allt för sårad av kämpandet.

En låt du är beroende av? A Place in the sun - Stevie Wonder. Always have, Always will

Vad stod det i ditt senaste sms? Bror

Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Jag ser ingen anledning att åka till en öde ö och därmed så skulle jag aldrig hamna på en öde ö. Punkt.

Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? Det är svårt att säga vad jag tycker om folket som tar drogerna, då jag inte är speciellt nära någon som gör det. Jag tycker det är ointelligent att börja, men har inte hört någon missbrukares hela historia så jag kan inte yttra mig om själva personen i övrigt. Bara själva handlingen att börja med droger, och den handlingen tycker jag som sagt är ointelligent.

Vad hatar du? Främlingsfientliga åsikter och konsekvenserna som kommer ur det är nog det ända jag faktiskt hatar. Finns mycket jag ogillar, men hata är ett starkt ord. På samma sätt som älska. Tror nog bara det finns två saker jag älskar, och det är min familj och vänner (hästar & övriga djur inkluderat)

Hade du kunnat ha distansförhållande? Om det var med någon jag var så pass kär i, absolut. Men det skulle nog vara väldigt känslomässigt påfrestande.

Vad handlade din senaste dröm om? No idea. Men om jag känner mig själv rätt så var det kärlek.

Vad väger du? Är du nöjd med det? Vet faktiskt inte vad jag väger och är inte intresserad av att veta heller.

Hur lång är du? 160,7

Vilken är den bästa svenska filmen?

De bästa svenska skådespelarna?.

Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight?  Twilight lol.

Ditt humör för tillfället? TRÖTT

En vacker person? DU

Har du instagram? Jajjemennsan 

Vem kramade du senast? Skulle ni bra gärna vilja veta va, Va, VA?

Vem träffade du senast? Far min

När slog du dig senast? Idag, såklart..

Någon du vill träffa? Mor min

  När grät du senast? Varför? Idag, för att jag var ledsen

Sminkar du dig varje dag? MEN ÄRRU DUM? Såklart inte hahahahahhahahahahahah

Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Aldrig reflekterat över det där. Olika på olika saker I guess. Är min egen!

Är du helsvensk? Är halv eller kvarts costarican, dvs Latinaaaaa (enormt stolt då costarica är det vackraste land jag någonsin varit i med väldigt vänliga människor)

En artist du inte gillar? Är inte sådär överförtjust i Chris Brown, Rihanna, Jusstin Bieber m.m

En artist du gillar? Earth Wind & Fire är nog det som spelas mest just nu, så de är jag sådär väldigt enormt mega mycket överförtjusta i.

Vad är det bästa som hänt dig? Att jag är frisk och har de möjligheter jag har, och att jag träffat alla de som finns omkring mig idag förstås

Vad vill du bli när du blir äldre?Det där tar vi en annan gång

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0