Herre min gud

Godmorgon mina solstrålar! Sitter och kollar på Uppdrag Granskning just nu, sen veckans brott slutade har det blivit mitt nya favorit program. Hursom, jag ska stick iväg till skolan snart men tänkte att jag kunde berätta om vad jag hade för mig igår, lite speciellt nämligen..
 
Jag blev faktiskt döpt för andra gången! Mitt dop som jag hade när jag var liten bebis hölls i kristisamfund. Då jag ska konfirmeras i svenska kyrkan iår så gäller inte det dopet. Det var inte så stort då jag redan känner att jag haft mitt riktiga dop, när jag var en månad gammal haha. Men min pappa, mamma, gudmor samt mormor och mormors man som arbetar som kantor och därmed spelade under dopet. Så himla fint var det och jag föll några tårar. Nu låter det som om jag är väldigt religös. Det stämmer inte. Utan jag vill konfirmeras för att få kunskaper och framförallt förstå hur man kan tro på något man inte ser i den fysiska världen. För det förstår jag inte alls. Men hoppas kunna förstå.
 
Efter dopet gick vi allihop till Wienercafeét för att fira eller vad man ska säga. Älskar det stället. SO MUCH PARIS (säg det högt med super amerikansk dialekt så förstår ni det roliga, om ni sett Gossipgirl..)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0