Nattliga skönhetstips

Tänkte bjuda er på mina två viktigaste nattliga skönhetsrutiner! Basiron, pågrund av alla mina finnar, och Vaseline som inpackning för ögonfransarna!
 
Basiron är en receptfri behandlingsmetod av akne. Den finns i två olika "styrkor" 5 & och 10 %, har man använt 5 % utan resultat i 4 veckor kan man uppgradera sig til 10 %. Vilket jag ska göra när denna är slut! Observera att det här är ganska starkt och har man inte verkliga problem bör man avstå. (låter som om jag tagit detta från hemsidan lol, mitt språk asså hahah)
 
Och Vaseline finns ju att köpa överallt - bara att kleta över fransarna varendaste natt så kommer ni att märka att de blir mycket fylligare. GODNATTIS
 Såhär snygg blir man efter att ha använt hela baletten
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0