Om en kappa

Jag blev förälskad i torsdags, förälskad i något blått från 40/50tal inne på Saker & Ting under mitt första besök där. "Det" kostade 1200 kronor. Jag hade endast 40 kronor i byxfickan. Så jag hängde snällt undan den, sade  att jag skulle hem och göra buisness med mor och far och sedan komma tillbaka. Direkt när jag stegat ur butiken ringde jag min far,  utan någon som helst förhoppning, men tänkte: Vad har jag att förlora? Och han sa ja! Mamma likaså. Jag somnade lycklig den kvällen och tillsammans med mamma tog jag med mig den här fantastiska kappan hem igår!
 
 
Bie berättade att det var en 40-tals  kappa på god väg mot 50-tal, med tanke på färgen och dess kvinnlighet. För mig är den helt perfekt. Eftersom den är så rymlig och lång kommer jag med all säkerhet hållas varm i vinter. Och hur kul är det inte med lite färg på kappan, för en gångs skull?
 
Har man tur kan man få med sig någon liten present efter att man handlat, jag fick dessa vackra håracessoarer + ett kort med ett litet personligt medelande!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0