Om ett underbarn & min outfit

Lyriken finns kvar i mig även idag. Dock inte pågrund av mitt härliga frisörbesök utan snarare över att jag idag sett min lilla kusin döpas. En underbar liten gosse som nära och kära samlats för att fira dopet tillsammans med honom. Riktigt, riktigt fint var det. Blev som vanligt tårögd, inte speciellt häpnandsväckande.. Det handlar ju trots allt om mig. 
 
Efter att vi varit i kyrkan dukades det upp 3 stora långbord i församlingshemmet där vi gottade oss i en massa, eh ja, gottades oss i en massa gott. Jag hängde med två som gossebebbar under slutet på kvällen och påmindes åter om hur mycket jag längtar efter att fylla 27. Det är ju då jag har bestämt att jag ska bli mamma och lycklig. 
 
Fotografier? Fotografier tycker jag är svåra att knäppa sådär i släkt och främmande-sammanhang. Släkten min är en aningen udda, och det känns helknäppt att fota de jag knappt hälsat på. Så kameran stannade hemma. Men ni kan få bilder på min outfit, aka Tant brun i en lyxförpackning. Kavaj från Myrorna, kjol från broders flickvän, likaså väskan, blus från Old Touch, strumpisar från Åhléns, skor från Vagabond och baskern på snedden är inhandlad på Hattbaren i Estocolmo. Hoppsan vilket långt inlägg, bäst att vi sätter punkt.
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0