Riksdag, sushi & spöken

Hej alla finafinafina, fina ni! Tycker det är så kul att se hur statestiken växt nu sen jag kom igång och blogga på riktigt efter, ja.. Ett års uppehåll kan man väl säga. Blir verkligen glad över att ni hittat tillbaka hit. Och om det är några nya så välkommnar jag er hemskt mycket. Ber om ursäkt för att komentarsfälten är ur funktion, jobbar på att åtgärda det.
 
Dagen har förstås spenderats i skolan. Hann ha redovisning och kemilektion innan hela skolen begav sig av mot riksdagshuset för en guidad rundvandring. Det var väl sådär, hade höga förväntningar och de blev inte riktigt "upplevda", om man kan säga som så. Efter vandringen begav jag mig ut på Stockholms otrygga gator och spatserade med Llojd i öronen. Gjorde av med pengar, såklart.. Visar senare.
 
Pappa har varit i Göteborg under dagen och kommer hem sent ikväll. Så jag fick fixa mitt eget käk och då blev det förstås sushi. Men nu börjar jag tycka det är lite kusligt. Det här huset är ju så satans gammalt och jag är ALDRIG ensam hemma, typ. Gör ju inte saken bättre att jag "hör" saker från köket hela tiden. Hjälp!
Dagens dataljer och mitt riksdagsklistermärke
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0