Sivletto jeans

Like I told you yesterday.. Varför låter allt så snyggare på engelska? Och varför känns det alltid som att jag ska skriva engelska flytande när jag bloggar, allt jag tänker kommer först upp på engelska. Troligtvis okorrekt men ändå. I alla fall! Som jag berättade för er igår kom jag hem med min första stora påse från min nya favoritaffär Sivletto. Innehållandes "the perfect jeans".
 
Och då menar jag perfekta. Se bara, högmidjade, raka, 50-tals jeans. (får dom knappt över höften hahah, men när dom väl sitter så sitter dom perfekt) Dessutom var de på rea, HUNDRA SVENSKA RIKSDALER VAR PRISET JAG (inte jag men okej) FICK BETALA!!!!! Aaaah. En sak är säker - pengar KAN köpa lycka.
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0